dinsdag 5 september 2017

P248 Mission Inspiration September

Deze Mission Inspiration had de vreselijkste opdrachten die ik tot nu toe heb gemaakt.
Hij was niet door Mike gemaakt, maar door een of andere guest agent.
Ik heb hem dezelfde dag gemaakt om er maar van af te zijn, anders blijft het spoken in mijn hoofd en blokkeert het me in andere dingen.

1. Create a background with alcohol (surgical spirits) and ink.
Ik heb geen inkt, alleen stempelinktkussentjes.
De kleur die het dichtst in de buurt kwam bij Aqua Marine (een van de 3 kleuren) was Peacock Feathers distress ink.
Dat heb ik vrij licht op de pagina aangebracht met een babydoekje en daarna heb ik er wat druppels alcohol op gedruppeld, maar dat had geen enkel effekt.
 2. Paint without a brush
Met zwarte verf en een cocktailprikker heb ik een zwarte lijn geverfd.
Met mijn pink en raw sienna (die kwam het dichtst in de buurt van potting soil) heb ik aan de onderkant van de pagina een lijn geverfd.
 3. Use a household item.
Daarvoor gebruikte ik inpakpapier :-)
Ik knipte er een aantal vogeltjes uit die ik op de zwarte lijn plakte.
 4. Create a resist with gel medium & stencil
Dit had totaal geen nut, omdat het gelmedium in de achtergrond verdween, maar ik heb dan toch maar twee wolkjes gemaakt.
 5. Spray, drop or blow on ink.
Nou dan maar weer peacock feathers gebruikt.
Een beetje op een glasplaat, daar wat water op gesprayed en toen drops gemaakt op het papier, maar je moet er 3 brillen voor opzetten wil je het zien.
 6. Add a geometric shape or two.
Ik heb 2 vormen gebruikt: rond en een rechthoek die ik ook uit het pakpapier geknipt heb. :-)
 7. Use some metallic shimmer or glitter
In de ogen heb ik stipjes zwarte stickles gezet.
 8. Add an element from nature
Omdat ik nog geen vermillion had gebruikt, koos ik een veertje in die kleur, ook al past het er totaal niet bij.
Daarop heb ik een van de 5 woorden VAGABOND geplakt, omdat vogeltjes overal naar toe kunnen 'zwerven'.
En toen was de Mission accomplished!

3 opmerkingen:

Margriet zei

Hahaha, je afkeer druipt van de tekst af LOL
Ik vind het schattige vogeltjes ;-)

Jolande zei

Tja over zoiets kan ik niet echt enthousiast schrijven :-)
Ik moet zeggen dat ik de pagina nog best wel geslaagd vind voor zulke vreselijke prompts :-)

Margriet zei

Ik verheug me al enorm op deze mission ;-)
En het is inderdaad wel een leuke pagina geworden hoor!