zaterdag 23 januari 2016

Kaartje 23

Pantone heeft dit jaar niet één, maar twee kleuren van het jaar: roze quartz en serenity (een blauw die ik zou omschrijven als maagdenpalm blauw).
Nu had ik geen papier in kleuren die daar op lijken, maar ik dacht ik neem gewoon roze en lichtblauw.
Ik hou niet van roze en gecombineerd met lichtblauw vind ik het helemaal baby achtig, maar ik zou dit jaar wat vaker buiten mijn comfort zone gaan, dus hoppekee...
De vlinder vind ik wel goed gelukt, maar de gelpennen zijn dringend aan vervanging toe en dat is te zien.
Dit kaartje vind ik het lelijkste dat ik tot nu toe gemaakt heb, maar het jaar is nog jong :-)
Ik denk dat dit in zwart-wit een stuk mooier zal zijn en misschien maak ik dat nog wel eens later in dit jaar.

2 opmerkingen:

Margriet zei

De vlinder is wel mooi, maar die kleurtjes en dan zeker ook nog bij elkaar...veel te zoet!!! Maar ach, het is maar 1 kaartje van de 366 :-)

trompke zei

Ik hou wel van die kleurcombinatie. Heb al mooie dingen voorbij zien komen op Facebook, in die kleurtjes.