donderdag 5 januari 2012

No More Excuses Journal Basis

Net als vorig jaar, wisten ze me in een kantoorboekhandel in Maastricht te vertellen dat er dit jaar geen kattenagenda van Francien was :-( en daarom kocht ik weer een natuuragenda van Marjolein Bastin.
Die is heel erg mooi, maar het is geen kattenagenda en toen ik een paar weken later in Valkenburg dus mooi wel de kattenagenda voor 2012 zag, heb ik die gelijk gekocht en had ik deze agenda dus over.
Vorig jaar begon Gina met een online class "No More Excuses" maar ik wist niet of dat wat voor me zou zijn. In de loop van het jaar zag ik op verschillende blogs werk van die class verschijnen en dat zag er toch wel leuk uit.
Dit jaar begon Gina met een Holiday Special; 2 kursussen voor de prijs van één en omdat ik nu toch een agenda over had en er nog een class was die ik emo wel zou willen doen, heb ik mezelf opgegeven.
Ik heb inmiddels zoveel 'troep' dat ik zonder problemen de basis voor het journal kon maken en dat ziet er nu zo uit, heel erg dik.
Nu ben ik klaar om aan de maand januari te gaan beginnen.

5 opmerkingen:

trompke zei

Nou, zo ziet het er al leuk uit, al maak je me nu wel erg nieuwsgierig... zijn alleen de randen bewerkt?

Chris zei

Ik ben nog niet zo thuis in het journaling maar wat voor 'troep' stop je er zoal in?

Jolande zei

De randen zijn zo afgewerkt omdat ik daar de 'troep' mee vastgeplakt heb.
De troep die we 'nodig' hadden was o.a. labels, aquarelpapier, grote en kleine enveloppen, scotch tape en washi tape en op dat laatste na had ik het allemaal.
Voor washi tape heb ik plakband met motiefjes gebruikt, daar heb ik een bakje vol van.
Ik probeer de laatste tijd zoveel mogelijk te werken met wat ik al in huis heb.

Chris zei

Het ziet er wel heel vrolijk uit zo. Ik heb ook nog een 'oude' nieuwe agenda hier liggen, zal ik.....

Jolande zei

hahaha
Het geeft mij een schop onder mijn k... om af en toe iets te doen.
En ik weet dat het na een jaar ontzettend leuk zal zijn om in terug te bladeren, net als bijvoorbeeld de DD en het enjoy journal.
Ik heb nu een paar dingen voor januari gedaan en ik vind het nu al heel leuk eruit zien :-)