zondag 1 januari 2012

Happy New Year

Tijdens het maken van de December Daily bedacht ik me dat ik het plakken toch wel mis.
Er is geen Plaquest meer, wat me nog wel eens net een zetje gaf en daarom ga ik nu Sunday's Song (scroll een stukje naar beneden), een oude, niet bestaande uitdaging, een jaartje laten bestaan.
Ik heb altijd liedjes in mijn hoofd en op zondag kies ik er eentje uit waar ik in de loop van de week dan een pagina van maak in mijn Sonday's Song Journal.
En ik heb mezelf de opdracht gegeven om op elke pagina minimaal 1 muziekteken en 1 regel uit de songtekst neer te zetten.

Deze week was de Sunday's Song: Happy New Year van ABBA

4 opmerkingen:

trompke zei

Heb je DD gelezen en kijk nu even op dit vervolg-blog van je. Ja, de Plaquest is geweest. Maar iets nieuws of een oude uitdaging kan ook. Ik vind 'm in ieder geval heel leuk en geslaagd.
Succes! Ik ben ook nog wel in mijn journals bezig. Zo nu en dan maak ik een pagina, achtergrond of iets in een van mijn Keri-journals.
En M-tje komt ook wel weer... ooit ;-)

Margriet zei

Ooit..... :-)

trompke zei

Leuke kop trouwens ;-)

Jolande zei

Ja ik dacht foto's 'knip' je tenslotte ook :-)