vrijdag 6 januari 2012

januari gedicht


Gisteren heb ik de eerste pagina in het NME journal gemaakt.
Het onderwerp van deze maand is RENEWAL
Er zijn opdrachten per maand, week en dag en een
maandopdracht is om een bepaald gedicht over te
schrijven. Nu ben ik niet zo heel erg van de gedichten en
eigenlijk vind ik het ook niet leuk om 2 keer hetzelfde gedicht
in een journal te hebben, dus heb ik een ander gedichtje
overgeschreven, wat wonderwel bij het thema als bij de
tekening past.
Deze maand was er een pagina over sneeuwklokjes, daar heb ik
één tekening van laten staan en de rest heb ik overheen geverfd.
Dit jaar hebben we kerstkaarten met bloemenelfjes erop verstuurd en
één daarvan was het bloemenkind sneeuwklokje, die heb ik uitgeknipt
en ook ingeplakt.
Het stickertje had ik nog en het blauw erin heb ik gebruikt om een rand
om de pagina te maken, wat 'toevallig' weer heel goed past bij het
plakband op de pagina ernaast, wat daar helemaal willekeurig geplakt is.

Ik heb de agenda trouwens uit elkaar gehaald en tot hij klaar is in een
multomap gestopt.
Hij is zo dik, dat het omslaan van pagina's heel slecht ging.
Bovendien werkt het heel lastig, zo'n dikke agenda. Nu kan ik mooi plat werken en als het
af is bind ik het opnieuw in en dan met een grotere ringband.

3 opmerkingen:

Margriet zei

mooie zachte kleurtjes!! Krijg meteen zin in de lente :-)

Jolande zei

Van mij mag het eerst nog wel even echt winter worden, met een dik pak sneeuw.
Zag gisteren dat er al een bloem zat in de azalea in de voortuin...

trompke zei

Ik heb nog niet eens gekeken of er al sneeuwklokjes zijn. Schaam Hanny!
Ik vind het een hele lieflijke pagina.