vrijdag 6 december 2019

Snack Bag Book 12 Wax/crayon resist

Het leek wel of Cat Hand wist dat ik net klaar was met het inhalen van alle opdrachten, want eergisteren was ik weer helemaal bij en gisteren kwam de laatste opdracht.
Ik heb geen crayons of kleine kaarsjes, dus maakte ik de sneeuwstippen met een china marker.
Het was lastig om te zien en ik denk dat een crayon beter werkt, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat.
Voor de blauwe lucht heb ik ecoline gebruikt, i.p.v. verdunde acrylverf en dat werkte prima.
Uit het dikke kerststickerboekje dat ik een paar jaar geleden kocht, haalde ik 3 sticker voor dit winterlandschap en uit het plaatselijke liegertje knipte ik de tekst Wintertijd.
En nu heb ik, tot mijn eigen verbazing, het snack bag book af!
De binnenkanten van de kaft heb ik beplakt met papier uit een blok en er ook een inhoudsopgave op geplakt.
Nu moet ik alleen nog de buitenkant van de kaft doen, maar dat is niet echt dringend, want ook al zou ik het zo laten ziet het boekje er nog erg leuk uit.
Cat heeft wel allemaal tags gemaakt om erin te stoppen, maar daar ben ik niet aan toegekomen, maar dat vind ik ook niet echt erg.
Ik vind het een schattig boekje geworden.

1 opmerking:

Margriet zei

Een hele leuke laatste pagina!