dinsdag 3 december 2019

Gratitude Journal 2019 Af

De laatste les heb ik  op de binnenkant van de achterkaft geplakt en zo was dat gelijk mooi afgewerkt.
Op de binnenkant van de voorkaft plakte ik een stuk papier uit een oud Action blok en daarop de inhoudsopgave.
En zo is het journal al helemaal af..
Het is weer een heel leuk boekje geworden.
Ook al vind ik de lessen van de gastdocenten nooit zo heel leuk, het was toch een stok achter de deur om elke dag iets te doen en dat was eigenlijk wel hard nodig, want mijn creativiteit stond op een heel erg laag pitje.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Leuk journal is het geworden. Ik zou eigenlijk ook zoiets moeten gaan doen, want mijn crea-vuurtje is bijna helemaal uit :-( Is er in januari niet iets leuks te doen? Oh, dan heb jij het druk met andere dingen LOL

Jolande zei

Ik heb bij de Action zo'n inschuif foto album gekocht en bij de Hema correspondentiekaartjes en daar ga ik vanaf 1 januari mee aan de gang als een soort januari daily :-)
Er gaat 1 krat met hobbyspullen mee, zodat ik, als ik wat wil knutselen wel wat heb om mee te kunnen werken, maar mijn hoofddoel is om zoveel mogelijk op pad te gaan en Parijs te bekijken.