woensdag 5 oktober 2016

Kaartje 279

Op mijn stencil lijstje stond ook werken met scheerschuim, maar daar was ik nog steeds niet aan toegekomen.
Nu de nieuwe Mixed Media Morsel ook deze techniek bleek te zijn, was dat een mooie gelegenheid.
Julian is ook ziek, dus ik doe niet echt veel, maar gisteravond na het eten konden Jasmine en Emmanuel even voor alles zorgen en ik een poosje met scheerschuim spelen.
Dat bleek goed te zijn tot 2011 hahaha, dus ik was heel benieuwd of ik er nog mee zou kunnen werken en alhoewel het niet echt geweldig meer schuimde, is het me toch gelukt.
Ik heb ook een paar kaartjes gemaakt, maar daar werkt het niet zo goed op als op gewoon printer papier.
Uit mijn hele stapel knipvellen heb ik een plaatje gezocht dat enigszins bij deze achtergrond paste en er hugs onder gestempeld.
MMM #30 is nu ook klaar

1 opmerking:

Margriet zei

Leuke techniek is dat! Beterschap voor Julian.