vrijdag 21 oktober 2016

JAM 43 Favorite TV show

Your favorite TV show - Use Twine
De bloemen heb ik gemaakt van een vel scheerschuimpapier waar ik van dat gekleurde slagerstouw omheen heb gebonden.
Ook de steeltjes heb ik met dat touw gemaakt.
Wat de tv show betreft: ik kijk zelden tv en een serie volgen is hier bijna niet te doen, omdat ze ermee beginnen en na een paar afleveringen alweer stoppen.
Als je dan graag de rest wil zien moet je of de dvd kopen of het online proberen te vinden.
Zowel Will & Grace, als Keeping Up Apperarance heb ik daarom op dvd gekocht en ik vind ze allebei nog steeds ontzettend leuk om te kijken en daarom heb ik ze ook allebei op deze pagina gezet.

3 opmerkingen:

trompke zei

Prachtige bloemen! De series ken ik niet, maar dat ze leuk zijn geloof ik meteen.

Margriet zei

Mooie bloemetjes en beide series zijn inderdaad erg leuk! Hebben jullie geen netflix ofzoiets in Belgiƫ?

Jolande zei

Volgens mij is dat er wel, maar voor die een ot twee series die ik wil zien kijk ik wel online.