woensdag 28 september 2016

JAM 39 Phrases

Phrases from your mom that you use now - Use Spray inks
Eigenlijk was iedereen het er wel over eens dat mijn moeder een vreselijk mens was.
De 'phrases' die uit haar mond kwamen waren nou niet bepaald de gezelligste en ik heb er mijn leven lang dan ook voor gewaakt er ook maar eentje te herhalen.
Dus deze Jam prompt heb ik overgeslagen.
Spray inks heb ik niet en daarom heb ik blaasstiften gebruikt over een stencil heen.
Daaromheen heb ik een rand gestempeld en omdat ik in tegenstelling van mijn moeder wel enorm van een heleboel (kleine) dingen kan genieten heb ik het woord enjoy erin gestempeld.
Zo heb ik dan toch een leuke pagina in mijn journal, waarbij ik niet aan mijn moeder hoef te denken als ik hem tussen de anderen pagina's zie.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Kan me helemaal voorstellen dat je je niet aan deze prompt hebt gehouden! En de pagina die je wel hebt gemaakt is mooi.

trompke zei

Jammer dat je zo'n moeder hebt gehad. Deze pagina is het tegenovergestelde van haar dus. Erg mooi geworden.