donderdag 1 september 2016

Action aankopen

Een echte fatsoenlijke hobbywinkel hebben we hier niet, maar we hebben een Action aan de andere kant van Leuven en daar was ik vanmiddag even.
Op een pak rietjes na heb ik er alleen maar hobbyspulletjes gekocht :-)
Splitpennen in allemaal vrolijke kleurtjes, houten vormpjes, stempelsetjes en twinmarkers.
Ik ben niet zo weg van het werken met markers en daarom heb ik ook nooit echte dure gekocht, maar voor een euro per 3 kan ik ze altijd proberen/
Had ik gezegd dat ik geen washitape meer zou kopen? Nou dat is dan niet gelukt :-)
Ik vind het nog wat aan de vroege kant voor alle herfstdingen die ik momenteel online zie komen en aan pepernoten heb ik nog geen behoefte, maar de kerststempels en -washitape kon ik niet laten liggen.
En dan ga ik nu alle stempeltjes in mijn stempelboekje zetten en dan denk ik dat ik daarna de la moet gaan reorganiseren :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Wat een heerlijke buit! Nee, washitape kan ik ook nooit laten liggen, het is gewoon te leuk :-)