dinsdag 9 februari 2016

kaartje 40

Gisteren was het Chinees Nieuwjaar: het jaar van de aap.
Maar omdat ik gisteren natuurlijk al het verjaardagskaartje voor Jasmine had, moest het Chinese Nieuwjaar een dagje wachten.
We halen altijd Chinees eten net over de taalgrens en van dat restaurant krijgen we elk jaar een kalender.
Dit jaar zit het in een hele mooie omslag, waar ik nog wel eens iets mee wil doen.
Van de voorkant van de papieren kalender die erin zit heb ik een stukje op dit kaartje geplakt en daar het jaartal en natuurlijk een aapje bijgeplakt, die ook op de kalender stonden.
Ik heb het afgewerkt met inka gold, maar dat is op de foto lastig te zien.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Gelukkig nieuwjaar :-)

trompke zei

Ja haha... gelukkig nieuwjaar! Wanneer gaan jullie (weer) naar China?

Jolande zei

Ik denk niet zo snel.
Onze Chinees is niet geïnteresseerd om er naar toe te gaan, die zou liever naar Korea of Japan gaan.
Wij zijn er al 3 keer geweest en ik denk dat we precies op tijd geweest zijn, want toen was het nog niet zo verwesterd met allemaal hoge flatgebouwen, hele brede snelwegen en vergeven van de smog.
Ik denk dat we eerder terug zullen gaan naar Taiwan, omdat Julian dat graag wil, Paul en ik hebben Vietnam en Cambodja hoog op ons lijstje staan.