donderdag 17 september 2015

Hobbybeurs in Mechelen

Ik ben vandaag naar de Hobby Salon in Mechelen geweest, waarschijnlijk voor het laatste jaar, want echt heel veel vond ik er niet aan en voor het geld dat ik nu kwijt was aan benzine, toegangsticket en parkeergeld, kan ik online weer extra knutselspullen kopen.
Maar goed, ik heb toch wel wat dingen kunnen vinden die ik op mijn lijstje had staan.
Bij binnenkomst kreeg je een tas met daarin spulletjes die ook wel weer eens van pas komen
 En dit zijn mijn aankopen
Voor de voorraad: wit karton,  dubbelzijdig tape (op de foto heb ik maar twee rolletjes liggen, maar ik heb er veel meer gekocht) en alvast nieuwe kleurpotloden in de kleuren die meer dan half op zijn.
Een nieuwe hoekpons.
Sinterklaas en Zwarte Pietjes voor in de Sinterklaaskamer.
5 december stempelset
Een scoreboard
Twee  nieuwe  van blokjes Graphic45 (ik kan het niet laten)
En kerstpapier voor de December Daily

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ook hobbybeurzen lijken steeds minder interessant te worden.......of zou het gewoon aan ons liggen? Die Graphic 45 blokjes zijn natuurlijk wel weer erg leuk!

Jolande zei

Ik denk dat het aan ons ligt omdat wij veel op internet bezig zijn.
Er was bv een kraam waar met veel tamtam een 'nieuwe' techniek aangekondigd werd, dus ik keek eens even over de grote groep mensen heen en wat was de techniek...
Je neemt een stencil en een potje met speciale (gekleurde) pastas en dan smeer je de pasta door het stencil op je kaart/journalpage...
Nou ik lag natuurlijk helemaal achterover van deze geweldige nieuwe uitvinding hahaha.
Nu was ik voor parkeren en toegang al 17,50 kwijt (en dan heb ik de benzine nog niet meegerekend) moet je kijken wat ik daarvoor online kan bestellen.
En online kun je rustig kijken en is alles bij elkaar.
Maar goed, ik heb mijn voorraadje weer bijgevuld en de volgende hobbybeurs geloof ik wel.

Margriet zei

In april ben ik naar een beurs geweest meer gericht op mixed media en die was wel erg leuk! Ik vind het toch wel fijn om bepaalde dingen eerst even in het echt te zien en soms met een demonstratie erbij zie je toch beter hoe iets werkt. Maar inderdaad, wij zien natuurlijk al heel veel online, dus veel nieuws zullen we niet tegenkomen op een beurs. En ik merk dat ik zo langzamerhand ook gewoon een mooie voorraad hobbyspullen heb, dus ik heb niet zo veel nieuws meer nodig :-)