maandag 16 december 2013

Tag Along #16 Tiny Angels

Het onderwerp van deze week was Tiny Angels; denk aan cherubijntjes, baby's met vleugeltjes of kinderen verkleed als engeltjes.
Niet echt/echt niet mijn onderwerp, maar gelukkig zat er in de doos met kerstkaarten ook een envelop met een aantal stickers erop en één van die stickers was een baby engeltje.
Die heb ik op blauw handgeschept papier waar glittersterren op zaten geplakt en er nog wat zilveren stickersterretjes bij geplakt.
Omdat ik het nog wat kaal vond heb ik een flesje met glitter gevuld en er een etiketje met Angel Dust voor gemaakt.


2 opmerkingen:

trompke zei

Leuke tag, al hou ik niet zo van engeltjes. Wel van echte natuurlijk maar niet met van die vleugeltjes.
Hou meer van elfjes :-)

Anne (cornucopia) zei

Adorable and I like the colors!