zaterdag 21 december 2013

20 december 2013



5 opmerkingen:

Margriet zei

Is het ook nog een beetje in te nemen, zo'n gifgroene smoothie???

Jolande zei

Dat is heerlijk!
1 banaan, 2 uitgeperste sinaasappels en een handvol (niet gelijk overdrijven, dus rustig beginnen) bladgroente, in dit geval spinazie.
De spinazie proef je niet.
Zelf Paul, die helemaal niet van dit soort dingen houdt, maar vanmorgen 'heel dapper' een slokje proefde vond het lekker!!!
En het heeft mij vandaag 'gered'.
Ik nam er een om 9 uur, we gingen onverwacht weg en kwamen pas om 3 uur thuis. Ik had wel trek, maar normaal was ik al lang en breed van mijn stokje gegaan, ik hou hem er dus in!

trompke zei

Heb mijn blender weggegeven. Wist niet dat dat smoothie heette. Ik gooide wat fruit/groente in de blender en drinken maar. Maar dat ik het nou erg lekker vond... nee.

KnutzEls zei

Smoothies met fruit gaan er bij manlief nog wel in, maar met groente vindt hij maar niks. Maar ontbijten doen we altijd gewoon, met brood. De smoothie is voor tussendoor, zo nu en dan.

Jolande zei

Ik hou niet van brood, eet het ook zelden. Van fruit hou ik ook al niet, wel van smoothies, dus zo krijg ik toch fruit binnen.
Groenten is wel helemaal mijn ding, daar ben ik gek op.