maandag 11 november 2013

Tradities: tweede blad

Deze pagina vind ik helemaal het einde (al zeg ik het zelf).
Het is een 'slider' pagina, als je aan de bovenste cirkel trekt komt er een kaart tevoorschijn, maar op het zelfde moment komt er aan de onderkant ook een kaart naar buiten.

 Het was de eerste keer dat ik zoiets maakte en ik ben zelf verbaasd hoe goed het gelukt is en hoe soepel het loopt. Het is een pagina voor de fun, dus zonder tags en fotomats, maar als ik wil kan ik natuurlijk foto's op de gekleurde stukjes papier plakken.
 De achterkant van de pagina is heel simpel; een fotomat op foamtape.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Dat is heel erg leuk en natuurlijk super dat het meteen ook goed gelukt is :-)

trompke zei

Snap er niks van maar leuk is het wel.

Jolande zei

Als je aan de bovenkant trekt, komt er op hetzelfde moment aan de onderkant ook iets tevoorschijn, het lijkt wel toveren :-)