donderdag 28 november 2013

Teddy Bear's Christmas zevende blad

Deze voorkant vind ik zo lief en gezellig.
 Op deze kant zit een soort boekje waar ruimte is om wat op te schrijven. Het is tevens een pocket waar een tag achter zit.
 Bij het Graphic45 papier dat in de workshop gebruikt werd zaten een aantal blanco postcards, die had ik natuurlijk niet, maar laat ik daar nou wel een stempel van hebben! Die kon ik dus mooi gebruiken om de pocket rechtsonder te maken, waar weer een stukje muziekpapier inzit.
In een van de papierblokken zitten velletjes met hele kleine vierkantjes met verschillende afbeeldingen erop, daar knipte ik een vierkantje met (uiteraard) een beertje erop uit en gebruikte dat als postzegel.

1 opmerking:

Margriet zei

ziet er weer prachtig uit en die berenkaart is wel heel erg vertederend :-)