dinsdag 14 mei 2013

What's your Story?

Door de vakantie loop ik achter met dit journal en voordat morgen de nieuwe opdracht komt, wilde ik in ieder geval één pagina maken.
Dit is de opdracht van 15 april.

De PROMPT was Wat is jouw verhaal? Iedereen heeft een verhaal over een persoon, gebeurtenis, emotie, gevoel enz, vertel jouw verhaal.
Ik heb het verhaal van de gebeurtenissen, emoties van dit moment verteld.
SHOOTERS: maak een foto van je mok met een stapel boeken.
Ik heb de reisgidsen genomen van de laatste 4 bestemmingen waar we geweest zijn, de mok was de vijfde bestemming.
Bookers: schrijf veel en  gebruik stencils / maskers.


2 opmerkingen:

Mrs Pretzel zei

I love this page!!

trompke zei

Mooie mok! En leuke pagina natuurlijk. En ik kan me dat helemaal indenken dat je met je hoofd en hart daaro bent ;-)