vrijdag 31 mei 2013

bloem 151

We zijn de computerkamer aan het opruimen.
Ik heb daar een enorme stapel uitgeprinte puzzelopgaves onder een laag
stof uitgegraven en ben nu bezig om de antwoorden met uitwerkingen op
de pc te zetten, zodat de papieren weggegooid kunnen worden.
Vandaag had ik een Mzsteriax puzzel op de pc gezet en terwijl ik 
naar de oud papierbak liep om de opgaven weg te gooien, bedacht ik dat ik
van de gekleurde randjes die erop stonden wel een bloemetje kon maken
en dat heb ik dan ook gedaan.


En met dit bloemetje is er alweer een maand klaar.
Nu nog de quote pagina maken en inbinden, maar dat doe ik gelijk
met die van de maand april, want die liggen er ook nog.

1 opmerking:

trompke zei

Oja... Mzsteriax. Dat was leuk :-) Dat jij al die puzzeltjes bewaard. Ik heb er niks meer van.
Het Mzsteriax-bloemetje is raadselachtig leuk ;-)