vrijdag 24 februari 2012

Spread 5

Deze pagina is helemaal FLOW,
de achtergrond, het plaatje en de
Matryoshka op het omgevouwen stukje.
Haar hoofd paste precies in de ronding,
alsof ze ervoor gemaakt was.

De pagina opengevouwen.
Toen de hobbywinkel aan het eind van onze straat
ging stoppen, deed de eigenaresse ook haar
hobbybladen weg. Je mocht ze zo meenemen en ik
heb er toen willekeurig een stuk of 5 uit de stapel gepakt.
Vorige week zat ik ze eens door te bladeren om
kijken of er nog technieken in stonden die ik voor
dit journal zou kunnen gebruiken, toen ik 2
pagina's tegenkwam over het schilderen van
deze poppetjes.
Voor dit spread heeft daarom een extra pagina.
Hier is de derde pagina dichtgevouwen.
en hier is hij open.
Ik vind het niet zo leuk om twee keer
dezelfde song te knippen en plakken,
maar eigenlijk mocht deze toch niet in dit
journal ontbreken.

Geen opmerkingen: