vrijdag 17 februari 2012

Spread 4

Deze icoontjes waren freebies.
Ik heb nog zoveel uitgescheurde boekpagina's
liggen daarom heb ik er wat van gebruikt als
achtergrond. Toen de icoontjes op de vierkantjes
geplakt waren vond ik nog wat ontbreken.
Ik heb de namen van de icoontjes uitgeprint in
Font Type Keys filled en al die kleine
rondjes uitgeprint en opgeplakt.
Ik wil ook een aantal papieren Matryoshka's maken,
maar omdat ik niet zomaar wat wil gaan plakken,
heb ik besloten om de feestdagen als thema daarvoor
te nemen.
Van de week kon je er niet naast kijken:
Meryl Streep heeft een serie Matryoshka's
gekregen en had erg veel moeite om ze open
te krijgen. De foto's heb ik uitgeprint en
in papieren frames geplakt.
Dit ornament vond ik ook online.
Het is bedoeld om in de kerstboom te hangen,
maar in mijn journal hangt het ook heel leuk.
Het achtergrondje komt weer uit het Flow schriftje
en omdat ik het leuk vind als er dingen aan een journal
hangen of uitsteken, heb ik het 'opgehangen' met een paar lintjes.

Geen opmerkingen: