woensdag 28 juni 2023

Scrapheap Year Challenge Week 25

 In week 24 was Rode Roos het onderwerp bij de Scrapheap Year Challenge.
Nu heb ik  al een kaart met dit onderwerp gemaakt bij de Sunday Postcard Art Group, wat toen al vrij lastig bleek te zijn.
Een ander plaatje van een rode roos heb ik sindsdien niet meer gevonden, dus dat onderwerp laat ik ook nog even staan.

GIRAF was het onderwerp voor week 25.
Ik heb een servetje met daarop twee giraffen, maar die waren veel te groot.
De kleinste van de twee heb ik uitgeknipt, maar omdat de grote giraf aan de rechterkant van de kleine vastzat had hij geen oor en dat was een raar gezicht.
Maar op het servetje was dezelfde afbeelding 4 keer, waarvan twee keer gespiegeld en toen heb ik van zo´n gespiegelde afbeelding alleen een oor uitgeknipt en dat aan de kop vastgeplakt en nu heeft de giraf twee oren.
Voor de achtergrond gebruikte ik een stencil en distress ink.

Een paar minuten nadat ik dit blog gepost had kwam op de pagina van de Scrapheap Year Challenge het bericht dat ze gaan stoppen met deze challenge en vanaf 1 juli iets aanders gaan doen...
Tot zover dus de YEAR challenge...

Geen opmerkingen: