dinsdag 20 juni 2023

MMM Misfit #6 Metal Can Tab

De Misfit van deze maand is een METAL CAN TAB.
Nou die had ik dus niet en daarom hebben we van de week speciaal fish & chips met erwtjes uit een blikje gegeten, zodat ik een metal can tab had voor deze opdracht.
 
- METAL CAN TAB: die bevestigde ik met een splitpen als een tab aan een tag.
- BLUE: Aan de achterkant van de security envelop plakte ik een strook blauw papier, dat af zou steken bij het omvouwen.
Ook ponste ik een randje voor de afwerking van de andere kant van de envelop.
- SECURITY ENVELOP: hier krijgen we zelden tot geen post, maar gelukkig hadden we een stapeltje vensterenveloppen gekocht en die hebben een lichtblauwe binnnenkant.
Ik knipte de envelop af bij het venster en gebruikte dat stuk om een pocket met omgeslagen randen te maken.
- RED: Op rood papier stempelde ik een bloem die ik ook nogeens inkleurde met een rode alcohol marker.
Hiermee heb ik de omgevouwen punten van de envelop afgewerkt.
PUNCH: voor het randje aan de lijkerkant heb ik een pons gebruikt.
Tenslotte heb ik er een sticker uit een Tim Holtz boekje opgeplakt.

 
 De materialen die ik gebruikte voor deze prompts.


 

Geen opmerkingen: