maandag 4 januari 2021

Inchie Once upon a time

 Once upon a tme...begon er een nieuw inchie jaar :-)
Dit jaar hebben we geen thema, maar "woord paren".
Margriet maakte een lijst met 26 woorden en ik bedacht daar woorden bij die ik erbij vond passen.
Normaal komen die woorden achter elkaar, de inchie die hierbij hoort komt pas op het eind van dit jaar :-)
Ook dit jaar heb ik geprobeerd om zoveel mogelijk inchies met stempeltjes en stickers te maken, voor deze heb ik het mezelf lekker moeilijk gemaakt door de woorden op te zoeken in een boek waaruit ik altijd knip en ik ben blij dat het gelukt is.
De woorden heb ik op een restje papier geplakt.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Mooie eerste inchie van 2021!

trompke zei

Mooi! Succes met jullie inchies. Ik ben ook weer begonnen. Hoop het nu vol te kunnen houden...