zondag 26 april 2020

Postcard Week 17

Deze week is TYPEWRITER het onderwerp bij Sunday Postcard Art.
Met het fond typewriter typte ik de wereldberoemde zin waarin alle letters van het alfabet voorkomen en dat papier heb ik ouder gemaakt met distress ink.
Ik had nog een chipboard plaatje van een typemachine  en toen ik dat pakte zag ik dat in dezelfde set toetsen van een typemachine zaten met het woord happy erop, dat kwam natuurlijk mooi uit, want de typemachine was maar klein op het kaartje.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Leuk idee om die zin te gebruiken! Ik vind die ouderwetse typemachines altijd erg leuk! Heb er wel eens 1 gezien bij de kringloop, maar ja, waar laat je zo’n ding!

Jolande zei

Als kind wilde ik graag een typemachine en daar heb ik toen lang voor gespaard. Ik heb hem heel lang bewaard, maar volgens mij is hij met de verhuizing naar Belgie weggedaan...nu vind ik dat wel jammer, maar ja.