vrijdag 24 april 2020

Faith

Woensdagavond werkten we in de les van Tiare met Pitt (big) brush markers en het thema was  FAITH.
Faith, dat dit hele corona virus gebeuren ooit over zal zijn.
Ik vond het een leuke pagina om te maken, maar wel lastig, want ik kan dus niet zo even uit de losse pols wat lijnen tekenen en dan ook nog overlappende, dus doe ik dat eerst tig keer op kladpapier en daarna teken ik het over.
Op het laatst maakte Tiare zwarte splatters, maar dat was voor mij een brug te ver, ik vond dat de hele pagina daarmee om zeep was en zelf heb ik het uiteraard dus niet gedaan.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Mooie pagina......mist alleen nog wat zwarte spetters LOL

Jolande zei

Hahaha jij hebt vast clowntjes gegeten vanavond.

Margriet zei

Nee, stamppot! Lekkere winterkost hahahaha