zaterdag 15 december 2018

MMM Snack Bag Book 2019

Komend jaar gaat Cat Hand weer verder met de Mixed Media Morsels.
We gaan werken in een schattig kleine journal gemaakt van boterhamzakjes en ze noemt het een Snack Bag Book.
De pagina's zijn ongeveer 10 x 10 cm en elke maand werken we op 1 pagina.
Nu zou ik niet weten waar ik hier in de buurt papieren boterhamzakjes kan kopen,  bij Bol zag ik ze wel, maar daar moest je er dan gelijk 100 nemen voor € 12,95 en dat vond ik nou wat overdreven als je er maar 3 nodig hebt.
Nu had ik nog een blok met wit/zwart/kraft papier/karton en toen heb ik gewoon zelf 'zakjes' gemaakt van kraftpapier.
Ik heb aan beide kanten de zijkant open gelaten, dan kan ik het altijd nog dichtplakken of er een soort flapje aanmaken als dat nodig is, dat hangt af van wat we gaan doen.
Manila Filefolders heb ik wel en daar is de kaft van gemaakt en ik had ook zowaar haar-elastiekjes in huis om de sluiting te maken.
Mijn Snack Bag Book is klaar voor de eerste opdracht.


3 opmerkingen:

trompke zei

Prachtig Jolande! Ik zal binnenkort de mijne ook maken :-) Heb nog steeds mijn zakjes niet gevonden...

Margriet zei

Ziet er leuk uit!

Margriet zei

Ja, nu weet ik het weer ;-)