woensdag 5 december 2018

4 december 2018


4 opmerkingen:

Margriet zei

Is het ook een idee om een bel te kopen met meerdere ontvangers, zodat je hem in het hele huis hoort? Hebben wij laatst ook gedaan en ik vind het wel heel erg makkelijk hoor! Nu ga ik ook gewoon boven zitten als er een pakje moet komen!

Margriet zei

Ik had mijn Daphne’s Diary nog niet eens goed doorgekeken, maar de rondjes die jij gebruikt zijn ook erg leuk!

Jolande zei

Er komen hier nogal eens figuren aan de deur met minder goede bedoelingen en daarom hebben we een bel met een schermpje waarop je kunt zien wie er voor de deur staat en waardoor je kunt praten, zodat je de deur niet open hoeft te doen.
Dat vind ik wel erg fijn, zeker als ik alleen thuis ben, maar het nadeel hiervan is dat er geen versterker opgezet kan worden of een aftakking kan worden gemaakt naar een ander deel van het huis.
Tja en dan moeten we dus de keren dat er een pakje komt in de pckamer of in mijn kamer zitten.
Meestal proberen we het wel zo te regelen dat de pakjes op de thuiswerkdag van Paul komen, maar soms lukt dat niet,zoals van de week :-)

Margriet zei

Oooooh, dan snap ik het helemaal! Je hebt natuurlijk geen zin in engerds in huis!