vrijdag 14 september 2018

December Daily #11 De Basis

Toen Julian nog thuisonderwijs kreeg maakten we regelmatig een lapbook; hij maakte er dan eentje, maar omdat ik het zo leuk vond om te doen werkte ik altijd tegelijk met hem aan een eigen lapbook.
Dus toen Kathy Orta in 2012 met een serie tutorial video's kwam om een December Daily lapbook te maken, wilde ik dat ook heel graag doen, alleen had ik toen geen filefolders met tabs en kon ze ook nergens krijgen.
Een paar jaar geleden heb ik een paar pakjes meegenomen uit Australie, maar tot nu toe was het er nog steeds niet van gekomen.
Nu Jasmine op zichzelf is gaan wonen en onze hulp al bijna een half jaar  ziek is, ben ik de afgelopen weken steeds bezig geweest met het schoonmaken en opruimen van ons huis en kwam er van knutselen dus helemaal niets.
Van de week had ik ineens zo'n behoefte om iets te gaan doen, maar wat???
En toen ben ik begonnen aan de basis voor de December Daily.
Kathy Orta maakt het ding ongelofelijk uitgebreid, maar dat vind ik voor de manier waarop ik graag in een DD werk niet handig.
Ook zijn er maar 25 dagen en ik wil de hele maand december erin hebben en ik denk dat met wat ik nu heb dat wel gaat lukken.

De DD als hij dicht is.
Als hij af is komt er nog een band met een sluiting omheen.
 Op de roze stickertjes staan cijfers, dat is de voorlopige dagindeling.
 De linker- en rechterkant zijn elkaars spiegelbeeld.
 De basis is dus helemaal af, verder doe ik er tot december niets mee, want ik ga pas op de dag zelf op het daarvoor bestemde stukje werken, dus hij kan nu nog een poosje de kast in. :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Het ziet er heel ingewikkeld uit, maar het wordt vast erg mooi! Pfff, ik heb nog even geen zin om aan de DD te denken hoor!