maandag 1 januari 2018

Inchie The Netherlands

Eigenlijk zou er deze week geen inchie zijn, want Trillian ging er mee stoppen.
Margriet en ik vonden dat zo jammer dat we het blog Every Inchie Monday overgenomen hebben.
Dit jaar maken we wereldreis die we uiteraard in Nederland beginnen.
Ik heb geprobeerd om een klomp te tekenen whahaha, maar daarna toch maar besloten het weer bij knippen en plakken/het zoeken naar geschikte plaatjes te houden.
Dit plaatje is voor mij hoe ik denk dat een toerist Nederland ziet.
Dit jaar wonen we 20 jaar niet meer in Nederland en de keren dat we er zijn voel ik me ook net een toerist.


5 opmerkingen:

Margriet zei

Veel oefenen, dan kan jij ook echt wel leren tekenen ;-) Maar een geknipte en geplakte inchie is ook leuk hoor! Ik voel me geen toerist in Nederland, maar een molen is toch wel 1 van de eerste dingen die me te binnen schiet als ik denk aan iets duidelijk Nederlands! Ach, soms is er niks mis met clichés :-)

Jolande zei

Ik vind het niet leuk om te doen en dat zal ook wel meespelen.
Vroeger op school hadden we tekenles en dat vond ik ook al zo'n rampp, toen zat ik ook al te knippen en te plakken.
Ach en als we allemaal hetzelfde zouden doen werd het ook zo saai, ik vind het wel een uitdaging om geschikte plaatjes te vinden.

sally zei

You are so right when you say this is a "tourist vision " of the Netherlands but then it is also something that you see every day when you live there!

Sally

inkyfingy zei

Yes, I have never visited The Netherlands, but these, along with canals and the picturesque houses that front them, were amongst my first thought also, along with Delft coloured ceramics, and wooden clogs! Dx

freebird7100 zei

Nice windmill