woensdag 1 november 2017

P305 Book Print

Bij Tag Tuesday is het onderwerp voor de komende twee weken Book Print.
Dit idee zat nog in mijn mapje van dingen die ik tijdens het kaartenjaar wilde doen, maar ik was er niet aan toegekomen en toen ik deze prompt zag moest ik er gelijk aan denken.
De achtergrond is dus een pagina uit een boek en daarop stempelde ik vogeltjes op een draad.
Ik denk er nog over om ook zo'n pagina te maken voor in het vogelboek want ik vind het wel erg leuk geworden.
Op de markt in Almelo kocht ik afgelopen weekend 5 meter zwart lint en daar heb ik nu gelijk een stukje van gebruikt om de tag af te werken.

5 opmerkingen:

Valerie-Jael zei

Gorgeous tag Jolande, love the rows of birdies on the book-print background. Thanks so much for joining us again at TT, much appreciated! Hugs, Valerie

Joan zei

Very nice tag!! Love the stamped birds on the print!

Michele zei

this is lovely! xo

Margriet zei

Dit is inderdaad een erg mooie tag!

Sandra Wright. zei

I like your tag a lot..love that it is simple,but really effective.
Thank you so much for joining the challenge at Tag Tuesday.