maandag 6 november 2017

Gratitude Junk Journal 2017

Vorig jaar heb ik een plaatsje in Tiare's Junk Journal Class gewonnen en daar met heel veel plezier aan gewerkt.
Dit jaar heb ik niet meegedaan om een plaats te winnen zodat anderen meer kans maken, en de class gekocht.
Er wordt dit jaar gewerkt in een dik, kartonnen (kinder) boek, maar de boeken die ik kon vinden, waren of te dun, of de pagina's waren te klein, of er waren vormen uitgehaald.
Nu heb ik vorig jaar zelf een journal gemaakt en dat heb ik nu weer gedaan.
Ik had nog een of ander stuk dik beschermkarton, ik weet niet meer waarvan, maar omdat het de vorm van een boekkaft had heb ik het bewaard, dus nu kon ik gelijk met junk beginnen :-)
Het karton heb ik op maat gesneden en daarna heb ik alvast 3 signatures van 3 pagina's gemaakt.
 En dat ziet er nu zo uit.

Op 1 november was de les het bewerken van de kaft, maar ik doe dat altijd als een journal af is, dus nu ook.

1 opmerking:

Margriet zei

Leuk dat je weer mee gaat doen, journal ziet er goed uit!