vrijdag 18 augustus 2017

P230 Box Lid Faux Canvas

MMM Dish 7 was BOX LID FAUX CANVAS en daar werd een deksel van een doos als canvas gebruikt.
Ik heb de pagina gewoon in mijn journal gemaakt, met 3 verschillende scrapbook papiertjes als achtergrond en 1 servetje voor de rozen.
Cat gebruikte was, maar omdat ik dat niet heb gebruikte ik een roze metalic gelato en dat werkt precies hetzelfde.
Waar Cat het texture stempel gebruikte nam ik bubbeltjes folie, omdat ik zulke stempels niet heb.
Maar omdat er op de linker pagina ook al witte bubbeltjes gemaakt zijn heb ik ze op bepaalde plaatsen door laten lopen naar deze pagina.
De quote heb ik eerst uitgeprint, maar omdat ik dat niet mooi vond op deze pagina heb ik de tekst erop gestempeld, wat ik veel beter vind staan.
Ik had zowaar nog een stukje jute liggen en daarop plakte ik de gehaakte roos (uit mijn embelishment doos) en het geverfde blaadje (Action).
De Ticket is een kerst stempel, maar ik had nog een vel stickers met daarop eentje met Bed of Roses, die doormidden geknipt precies over de kersttekst paste.
Het stukje jute ligt los op de pagina, als het journal vol is plak ik het er pas in, dat vind ik wel zo makkelijk.

1 opmerking:

Margriet zei

Erg mooi, heel romantisch sfeertje!