woensdag 23 augustus 2017

Kerststempels in augustus

De soya melk moest aangevuld worden  en daarvoor moet ik naar de Aldi, want hoe vreselijk ik die winkel ook vind, hun soyamelk vind ik wel het lekkerste.
Om het een beetje leuker te maken ging ik naar de Aldi in Wilsele, daar zit een Action naast.
Ik had gelezen dat ze nu layer stempeltjes hebben en die wil ik wel eens proberen, dus daar zocht ik naar, maar ik kon ze niet vinden.
Ze bleken verderop in de winkel te liggen en niet bij de hobbyspullen (heel handig...not)
Alle acht verschillende waren er
Van de inkt die erbij zit stel ik me niet al te veel voor, maar proberen kan altijd.
De stempels lagen naast het stukje waar nu al wat kerstspullen liggn...
Een hoogzomer dag in augustus en ik vond er kerststempels!
 Meestal bestaan de series uit 6 stuks, dus als we volgende week naar de AH in Aarschot gaan (die ook naast een Action zit) zal ik eens kijken of er nog twee zijn.
Nu heb ik haast zin om in mijn sneeuwman journal verder te gaan hahaha

7 opmerkingen:

Margriet zei

Sjips, had ik vanmiddag toch even langs de Action moeten gaan! Leuke stempels! Maar kerstspul??? Dat is echt te vroeg!

trompke zei

Wat mooie stempels! Heb ik gemist dus...

Jolande zei

Volgens mij zijn ze net nieuw, maar in de Action waar ik naar toe ging lagen ze niet bij de Hobbyspullen, maar een paar paden verderop.
Dus wie weet is dat bij jullie ook wel zo.

Margriet zei

De laagjes stempels lagen er vandaag nog in Drachten :-) Hier lagen ze wel gewoon tussen de hobbyspullen.
Maar kerstspullen liggen hier nog niet.......gelukkig LOL

Jolande zei

Toch moeten de kerststempels deze week ook in de winkels liggen en het zijn er dit jaar inderdaad maar 4.
Ik vond het zelfs nog te vroeg voor de herfstspullen, daar liep ik me al over te verbazen toen ik op de kerstspullen botste :-)

Christine zei

Bij ons, in het Westen des lands, nog niet gezien!

trompke zei

Helemaal nergens iets gezien. In Roermond niet, in Dokkum en Surhuisterveen ook niet. Dan toch maar eens snel naar Drachten dus...