zondag 11 juni 2017

P162 Take 5

In week 19 leek de prompt bij Art Journal Prompts wel op een Mission Inspiration.
Je moest 5 stappen uitvoeren.

1. Add colour - paint/sprays etc
Er stond nergens dat je verse verf moest gebruiken, dus nam ik een blad uit mijn voorraad :-)
Ik maakte het ooit met verf op een gelli plate.
2. Add collage elements
Deze olifant komt uit het flight magazine van de vlucht naar Lissabon. Op het moment dat ik het plaatje zag wist ik dat ik het wilde gebruiken voor een art journal page, dus het kwam nu mooi van pas, want ik vond het mooi op de achtergrond passen.

 3. Add stamps and stencils
Een stempeltje van Xenos en een nieuw stencil van de Action.
Het is op de foto niet te zien, maar voor het stencil heb ik goudverf gebruikt.
 4. Add words/focal image
Aangezien ik al een focal image had, heb ik in mijn  bakje met tekst gezocht en deze vond ik wel toepasselijk bij de olifant die zoveel kleurtjes heeft.
 5. Finishing touches - doodling/border etc
De olifant en de woorden heb ik zwart omlijnd en met een gelato heb ik een border gemaakt.

1 opmerking:

Margriet zei

Heel erg mooi geworden!