dinsdag 11 april 2017

P101 Don't Concern

Op de middelbare school zei de gymleraar eens tegen mij: "Jij, jij bent uniek, jij bent enig in je soort!." maar dat bedoelde hij absoluut niet als een compliment.
Maar ik vond het wel een groot compliment en heb hem dan ook vriendelijk bedankt en gezegd dat dat precies was wat ik wilde zijn :-) waarop de goede man helemaal geen weerwoord meer had.
Tiare's quote van deze week "EVERYTING IN LIFE IS EASIER WHEN YOU DON'T CONCERN YOURSELF WITH WHAT EVERYBODY ELSE IS DOING" vind ik dan ook wel een mooie quote.
Ik heb me in ieder geval nooit iets aangetrokken van wat iedereen doet.

2 opmerkingen:

trompke zei

Geweldig! Ik was ook een vreemde eend in de bijt. Nog steeds eigenlijk...
Mooie quote en ATC.

Margriet zei

Hahahaha, geweldig! En een heel mooie pagina.