zaterdag 19 november 2016

Gratitude Journal dag 16

De video voor deze dag is niet verschenen, de foto's waren te klein om goed te kunnen zien wat er nu gedaan moest worden en ook van het eindresultaat was geen goede foto, dat zag eruit alsof er een inktpot overheen gevallen was...
Het onderwerp van vandaag was Gratitude for the Day en daar ben ik toen mee aan de gang gegaan.
Een paar maanden geleden heb ik 4 tekeningen van Bernardine van het blog Beetje Bezig uitgeprint, ingekleurd en op kaartjes geplakt.
Ik had alle tekeningen twee keer uitgeprint voor als het de eerste keer niet naar mijn zin zou zijn en die lagen dus nog in een la, junk te zijn.
De spreuk op deze tekening vond ik bijzonder goed bij het thema van vandaag passen, dus die heb ik ingekleurd.
Uit mijn stapel papierblokken heb ik weer een vel gepakt als ondergrond en de randjes met groene inkt bewerkt.
Soms stempel ik dingen die ik denk te gebruiken, maar als ik ze dan toch niet gebruik stop ik ze in een doosje voor emo en daar zaten de 3 libellen ook in.
Ook heb ik nog een hele stapel van die ronde split pennen (uiteraard van de Action) en daar heb ik er ook nog twee van gebruikt.

3 opmerkingen:

trompke zei

Heel mooi! En die spreuk probeer ik elke dag toe te passen. En eigenlijk gaat dat al vanzelf.

Margriet zei

Jammer dat die les zo slecht van kwaliteit was. Maar je hebt er toch zelf iets moois van gemaakt!

Jolande zei

Dit was een gastdocente en je kent me, daar ben ik vaak geen fan van.
De lessen van Tiare zijn echt goed en alleen al fijn om naar te kijken.
Maar ik ben toch erg grateful voor deze class, want zo bij elkaar is het toch echt een heel leuk journal aan het worden en zelf zou ik zoiets nooit zo hebben gemaakt.