maandag 26 september 2016

Ierland

In deze les werd een gezicht van een whimsical Iers meisje geschilderd.
Nu hou ik niet van gezichten en deze les lag op het stapeltje overslaan.
Maar toen we in Dublin waren en ik foto's van het beeldje van Molly Malone stond te maken, schoot het door mijn hoofd dat zij het perfekte meisje was voor in mijn journal.
In de les plakt Andrea eerst een vel scrapbookpaper op haar blad en gaat daar op werken en dat heb ik ook gedaan.
Ik heb er wat Keltische knopen opgestempeld en toen de foto uitgeprint, uitgesneden en opgeplakt.
De klavertjes heb ik geponst en de schelpen gestempeld en uitgeknipt en daarmee een rand gemaakt.
De pagina is heel anders dan de les, maar ik vind hem heel mooi in mijn journal passen en daar gaat het natuurlijk om.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Absoluut, het is jouw journal, dus gewoon lekker je eigen gang gaan!

trompke zei

Precies! Mooi!