donderdag 30 juni 2016

Kaartje 182

Het plaatje komt uit een flight magazine.

5 opmerkingen:

Margriet zei

En ik ga er weer met plezier naar kijken! Aan mij heb je niet zo veel.....ik zit in een dip en produceer op het moment erg weinig :-(

Jolande zei

Misschien dat het beter gaat als het weer beter wordt.
Gaan jullie nog met vakantie?

Margriet zei

Ja, we gaan dit jaar naar Duitsland, ergens in hetnoorden, maar we vertrekken pas 31 juli, dus dat duurt nog even! Eigenlijk is het ook wel even lekker dat ik niet 'moet' van mezelf :-) Maar tegelijkertijd mis ik het ook........ik zit een beetje raar in elkaar!

Jolande zei

Leuk!
Misschien maar goed dat jullie pas over een maand gaan, wie weet is het dan wel lekker weer geworden, want je moet er toch niet aan denken om nu weg te zijn in de stromende gietregen.
Ik wil de hele maand juli thuisblijven en waarschijnlijk augustus ook, maar we hebben nu weer 2 weken extra vakantie erbij omdat we Ierland ingekort hebben :-)
Het plan is om in september ook naar Duitsland te gaan en dan de Grimm route te gaan doen.

Margriet zei

Waar we naar toe gaan is het op het moment best goed weer, hopelijk blijft dat zo :-) De Grimm route........dat klinkt interessant!