dinsdag 21 juni 2016

Kaartje 173

Dat zeg ik, gekkenwerk LOL

4 opmerkingen:

Margriet zei

Ik kan niet meer bijhouden waar je op het moment bent hoor hahaha. Nu dus kennelijk in Dublin!

Jolande zei

Ik kan het zelf ook amper bijhouden.
We zijn nu inderdaad in Dublin. Het plan was om na deze week nog een rondreis van 2 weken door Ierland te maken, maar dat hebben we geschrapt en de tickets omgeboekt, zodat we volgende week weer samen met J&J terug gaan.
Als die 2 niet meegegaan zouden zijn, dan hadden we het helemaal geschrapt.

Margriet zei

Is het toch wat teveel van het goede? Twee weken Ierland lijkt me wel geweldig, maar jullie waren toch net terug uit Cuba? Kan me voorstellen dat je ook wel weer even 'saai' thuis wilt zijn ;-)

Jolande zei

Tussen Roemenie / London / Cuba en Ierland zaten steeds maar een paar dagen.
Dat kwam allemaal zo uit, maar in Cuba hebben we al besloten om Ierland in te korten. Je kunt volgens mij beter gelijk doorgaan van het ene naar het andere lan, dan steeds maar heel even thuis zijn, waar alles wacht en er weet ik het wat allemaal moet om weer weg te kunnen.
Ik heb gezegd dat ik de hele maand juli wil thuisblijven hahaha