zondag 15 februari 2015

46. Bohemian Rhapsody

Bohemian Rhapsody - Queen

Dit nummer staat bij mij op nummer 1 als ik zou stemmen voor de Top2000.
Ik had er over nagedacht hoe ik dit op een kaartje zou kunnen maken, maar kon niets bedenken.
En toen viel er een dikke folder van een of ander automerk in de brievenbus.
Op de verschillende pagina's stonden woorden met blokken geschreven, maar op één pagina stond een groot tekstblok met "open your eyes" en dat is een stukje tekst uit de Bohemian Rhapsody!
Toen heb ik uit de woordblokken de letters geknipt die ik nodig had om de volgende regel tekst te maken.
Ik kwam een paar letters te kort, maar gelukkig waren er ook een paar lege blokken en daar heb ik zelf de ontbrekende letters op geplakt.
En nu heb ik dus toch een pagina van dit nummer kunnen maken!

1 opmerking:

trompke zei

En ik vind het ook nog eens heel goed bij dat nummer passen. Ik zie ook altijd een soort van blokken/flitsen als ik dat nummer hoor. Kan het niet goed uitleggen, maar beter uitbeelden dan zo kan volgens mij niet ;-)