vrijdag 31 oktober 2014

Tag Along #62 Witchy Women

Witchy women ~ gothic type women, witches, any halloween inspired women tags, dat was de opdracht van deze week.
Alhoewel de deadline voor deze tag pas woensdagavond is, stond hij voor mij op vandaag.
Nu kan ik slecht met deadlines werken en zodoende ging dan ook van alles mis en raakte ik steeds meer gefrustreerd en achter op mijn schema.
Op het prikbord naast mijn werktafel hangt een prikbord en daarop hing een kaart met 4 heksenmevrouwen die Margriet me alweer lang geleden stuurde.
Die hing daar omdat ik hem erg leuk vind en ik wist dat ik er ooit eens iets mee ging doen.
En nu was het dus ooit.
Ik heb de helft van de kaart op de tag geplakt samen met wat Halloween stickers, de andere helft bewaar ik gewoon nog een poos tot een ander ooit :-)

2 opmerkingen:

bockel24 zei

lovely tag!

Margriet zei

Ik herkende de dames meteen :-) Leuke tag!