maandag 2 december 2013

Teddy Bear's Christmas de kaft

Voor de kaften  heb ik stukken karton gesneden en die in een (onverbouwde) enveloppen gestopt.
Daarna heb ik er gaatjes in gemaakt en geinkt.
Ik was van plan om voor de voorkant de voorkant van de doos waar de kaarten in gezeten hadden te gebruiken, maar die bleek te groot te zijn. Er zaten 20 kaarten in de doos en daarom heb ik uit het andere setje de kaart gepakt die ook op de voorkant stond.
Natuurlijk is zo'n pagina met een uitstekende bloem en hulst niet echt handig, maar wel leuk om te zien.

 De binnenkant heeft een pocket met een stukje muziekpapier erop en een fotomat erin.

De binnenkant van de achterkant heeft ook een pocket, daarop heb ik een stukje uit een kerstkaart geplakt
 Op deze fotomat heb ik al een berenkerstkaart geplakt.
 De achterkant heb ik heel simpel gehouden, een velletje papier erop geplakt en daar nog een klein berenkaartje op.
 En zo is er weer een boekje voor de 'Kerst verzameling' af. :-)



2 opmerkingen:

Margriet zei

Echt heel erg mooi!!!

trompke zei

Mee eens! Erg mooi :-)