vrijdag 8 november 2013

bloem 312

Voordat ik aan dit projekt begon, verzamelde ik allerlei (3D) bloemetjes in een doosje.
Daar zitten nog een aantal dingen in, o.a. de 3 bloemvormige kraaltjes en daar maakte ik vandaag de bloemetjes mee.

En over doosjes gesproken...
Ik had een aantal ideeen voor volgend jaar, maar heb van de week de knoop doorgehakt en voor hartjes gekozen.
Dat ga ik dan wel in een lossere vorm doen als deze journaltjes.
Nu heb ik dus een nieuw doosje waar ik 'loslopende' hartjes in aan het verzamelen ben :-)

3 opmerkingen:

Margriet zei

Knap dat je nu al weer weet wat je volgend jaar gaat doen...ik blijf gewoon twijfelen tot 1 januari hahaha

Jolande zei

Ik loop er dan steeds maar aan te denken, zal ik dit, zal ik dat en zal ik het dan zus doen of zo...
Nu heb ik gewoon alvast de knoop doorgehakt, het opgeschreven en al wat hartjes bij elkaar gezocht en dat geeft weer wat rust en ruimte in mijn hoofd :-)

trompke zei

Ojee... nee, ik ga niet weer een jaar elke dag stuiteren omdat ik nog "moet". Al moet ik zeggen dat het ook veel leuke kanten heeft.
Leuk idee... hartjes...