maandag 7 oktober 2013

Emotions

PROMPT: Emotions. Wat voel je nu op dit moment in je leven.
SHOOTERS: Maak een foto van je mok in een spiegel met je gevoelens daar opgeschreven.
BOOKERS: Maak een packing tape transfer.

Dit is de opdracht van 15 september.
Ik maakte de foto op de dag dat we normaal gesproken in het vliegtuig naar São Miguel hadden moeten zitten, mijn gevoel op dat moment was teleurstelling.
De foto is genomen met een kleine spiegel voor een grote, dan krijg je zo'n leuk oneindig effekt.
Voor de tape transfer heb ik het woord reizen genomen en om in tape-sferen te blijven heb ik daar een rood kruis doorheen gezet met smalle stukjes tape.


3 opmerkingen:

Mrs Pretzel zei

Oh, WOW. This is amazing!!

Margriet zei

kan me je gevoel helemaal voorstellen...maar dat reizen komt gelukkig wel weer :-)

trompke zei

De pagina is mooi, de aanleiding niet :-(