woensdag 16 januari 2013

A Year in the Life of an ART Journal

Over A Year in the Life of an ART Journal kun je hier alles lezen .
Het onderwerp van dit jaar sprak me wel aan: een Coffee Table Art Journal.
Twee opdrachten per maand (op de 15de en 30ste) leken me ook nog wel te doen.
Ik werk op losse bladen die over zijn van het Sunday Song Journal van
vorig jaar. Dat werkt makkelijk en aan het eind van het jaar bind ik het journal in.
De eerste opdracht kwam gisteren online en bestaat (altijd) uit 3 delen:

Prompt:  ONE (little) WORD, wat voor mij dus PLAY is.

Shooters: maak een foto van je mok met iets dat jouw woord symboliseert.
Play = spelen en met een gezelschapsspel speel je ook. Ik heb een hekel aan Scrabble, maar vond het wel geschikt om er een foto voor deze opdracht mee te maken.

Bookers: gebruik waterverf op je pagina en strooi er zout in.
Ik was met de was bezig en had niet zoveel zin om met waterverf aan de slag te gaan, maar ik had nog een papier liggen dat ik eens geverfd had met ecoline en daar zout opgestrooid had.
Dat heb ik gebruik als achtergrond.
Met de restjes die ik over had en de rondjes die ik eruit moest ponsen, heb ik op de pagina 'gespeeld'.





11 opmerkingen:

Mrs Pretzel zei

I love that you used a scrabble board! I nearly did that for my own picture!

Linda Brun zei

Love your interpretation of the prompt.
Great with the scrabble board.

Unknown zei

I absolutely love the colors on your page! And great idea to use the scrabble board!

A.S.K.-P. zei

Love your use of the Scrabble board & tiles in your photo! Looking forward to seeing more from you!

Margriet zei

Mooie kleurtjes, mooie pagina! Ik vind scrabble wel heel erg leuk :-)
Maar hoe red je het allemaal...volgens mij ben je wel met 20 verschillende journals bezig ;-)

Margriet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
trompke zei

Wat ingewikkeld, maar wel een uitdaging. Het is een speelse pagina geworden. En ik vind scrabble ook leuk :-)

GalleryJuana zei

Love how you interpreted this challenge. Imagination and play arethe beginning of creativity.

visiting from mugshot mondays:)

Clare Lloyd zei

fab page so bright and vibrant. x

Glenda T. zei

Great page!! Thanks for playing with us!!

Sherry zei

I love how you used the Scrabble tiles to spell out One Little Word and PLAY. Great color too! Visitng from http://heartjournaling.blogspot.com/