woensdag 12 december 2012

Winter Wonderland Week 2

Het thema van deze week was "Traditions"
Nu vieren wij anders Kerst dan in Amerika en daarom heb ik niet alle opdrachten gedaan.
Kerstkaarten is natuurlijk ook een traditie en omdat ik
bezig ben om zoveel mogelijk kerstkaarten te recyclen heb
ik weer een stapeltje uitgezocht en die heb ik als basis voor deze week gebruikt.
Kadootjes en inpakken kwam ook een paar keer
voorbij, maar wij vieren Sinterklaas, dus ik ben
al klaar met het kopen en inpakken van kadootjes.
De kaart vond ik wel toepasselijk en op de achterkant
heb ik de prompts en musings gezet.
Voor in de pocket aan het begin van het journal
heb ik een tag gemaakt met daarop een gestempelde
en getekende kerstbal.
Het idee is van Lori Vliegen, heel simpel,
maar zo ontzettend leuk.

 
Een van de opdrachten was om een journal pagina te doen
over een feestdag die je zelf niet viert.
Ik heb Kwanzaa gekozen.
 
 
en ik had zowaar en kerstkaart met daarop deze vrouwen
uit Senegal, helemaal perfekt natuurlijk.
 
 De info komt van Wikipedia.

 Een collage maken met Pinterest afbeeldingen en
zo een open haard aankleden.
Ik heb een eigen foto genomen en die aangekleed
met stukjes kerstpapier.

 3 'tekeningen' ik heb mezelf helemaal overtroffen!
Ik vond dat ze wel een lijstje verdiend hadden hahaha

Geen opmerkingen: