Ik heb hier lang niet zoveel spullen als Anne heeft en dat maakt het soms wat lastig om een bepaalde prompt te volgen, maar ik wil hier werken met wat ik heb en geen nieuwe dingen kopen.
Nu had ik zowaar wel een rond stempel dat precies in de cirkel past, dus dat viel niet tegen.
Ik wilde niet met zwart stempelen, maar echt donkerblauwe inkt had ik niet, dus werd het deze kleur.
Ook had ik geen ringen waar ik stof tussenuit kon knippen, dus heb ik die achterwege gelaten en aleen maar stof gebruikt.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten