zaterdag 17 augustus 2024

Paddenstoel #63

 
Ik had wat YT filmpjes gezien over het maken van beaded embroidery en omdat ik hier kraaltjes heb en bij de Chinese winkel dik vilt te koop is, besloot ik het eens te proberen.
Een speciale naald voor kraaltjes heb ik niet en kon ik ook nergens kopen, maar ik had een vrij dunne naald die door de kraaltjes kon, dus daar heb ik het mee gedaan.
Toen we hier naar toe gingen heb ik een setje van allerlei kleurtjes naaigaren gekocht, zodat ik iets had om bijvoorbeeld een knoop aan te kunnen naaien, het is niet echt geweldig garen als ik het vergelijk met de klosjes Gutttermann die ik in Belgie heb, maar het heeft zijn werk gedaan.
Eerst had ik een patroontje met drie grote stippen in de hoed, maar aangezien dit de eerste keer was dat ik zoiets deed heb ik dat toch maar wat simpeler gehouden.
Het was leuk om te doen en ik vind de paddenstoel best goed gelukt voor een eerste werkstukje.
En nu ben ik helemaal bij met alle paddenstoelen, ik wil er nog 37 maken, maar dat heeft geen haast.

Geen opmerkingen: