woensdag 29 mei 2024

100 Paddenstoelen Journal

 

Toen ik nadacht over wat ik zou willen doen voor the 100 Day Project, dacht ik ook aan paddenstoelen.
Dat vond ik ook een heel leuk onderwerp om er 100 van te maken, alleen niet in 100 dagen, omdat ik ook werkstukjes wilde maken die me langer dan een dag zouden kosten.
Ik begon dus aan de rolodex kaartjes, maar de paddenstoelen bleven door mijn hoofd spoken en daarom maakte ik een klein journal (16 x 16 cm) wat ik op mijn eigen tempo ga vullen met 100 paddenstoelen.
De kaft maakte ik van karton dat om een dekbedhoes zat en eigenlijk al de goede vorm heeft.
Ik heb het op maakt gesneden en beplakt met scrapbookpapier dat ik (in Belgie) had liggen.
Voor de pagina´s gebruikte ik verschillende soorten papier, enveloppen enz.


Geen opmerkingen: